Najúčinnejšia reklama sa momentálne odohráva v digitálnom svete. Zabudnite na predražené reklamné spoty v TV, otravné bilboardy či rušivé rádio reklamy. Tie sú mŕtve. Dnes žije digitál. A ani tá reklama nemá takú podobu, na akú sme boli v minulosti zvyknutí. Nevtiera sa, neruší, pomáha a spôsobuje šuškandu o značku medzi ľuďmi. Najlepšou reklamou sú vzťahy medzi zákazníkom a spoločnosťou. Aj preto je marketing na sociálnych sieťach taký dôležitý. Nepodceňujte však ani silu svojej web stránky. Obsah a dizajn, to sú dve spojené nádoby, ktoré sú najdôležitejšie. Ako by to malo vyzerať v roku 2015?
Podporte kvalitný obsah pekný webdesignom a opačne
Pekný webdesign dokáže prilákať návštevníkov, dokáže ich zaujať, no nedokáže ich udržať. A presne preto potrebujete aj kvalitný obsah, ktorý to dokáže. Tieto dve veci sa nedajú od seba oddeliť. Teda dajú, no dosiahnete jedine to, že budete neúspešný. A hlavne vaša stránka. A ako by mal vyzerať kvalitný obsah? Vytvárajte vlastný content, ktorý návštevníkom ponúknete zadarmo. Taký, ktorý im pomôže a inde ho nenájdu. Prečo robiť niečo zadarmo? Veď to popiera základnú definíciu podnikania. Počuli ste už niekedy o pravidle reciprocity?
Pravidlo reciprocity
Je to veľmi účinné a jednoduché pravidlo, ktoré používa množstvo skúsených marketérov a obchodníkov. O čo ide? Keď dáte niekomu niečo zadarmo, dotyčný sa bude snažiť o to, aby vám to čo najrýchlejšie vrátil. Pokojne oveľa hodnotnejšou formou. Takí sú ľudia, takto sú nastavení. Keď dáte niekomu zadarmo užitočný obsah a na stránke máte eshop, čo si myslíte, ako vám to bude chcieť návštevník oplatiť? Presne tak, niečo si od vás kúpi. Čo však robiť, keď máte kvalitný obsah a nízku návštevnosť? Skúste SEO optimalizáciu.
SEO optimalizácia
SEO optimalizácia pomôže vašej stránke vo výsledkoch internetových vyhľadávačov vyskočiť vyššie. Kto by už len navštívil stránku, ktorú má vo výsledkoch vyhľadávania na siedmej strane? Skoro nikto. A k tomu, aby ste išli vo výsledkoch hore, SEO používa linkbuilding. Čo to je? Je to tvorba spätných odkazov, ktorá zariadi, aby vaša stránka bola pre Google, Yahoo či Zoznam relevantnejšia. A čím je stránka relevantnejšia, tým je vyššie vo výsledkoch vyhľadávania. Máte problémy s návštevnosťou? Viete, ako ich vyriešiť.
FOTO: © Minerva Studio / Dollar Photo Club