V čom spočíva tajomstvo môjho úspechu?

0
1169

Aj vy patríte k tým, ktorým nič nehovorí internet marketing a slová ako SEO alebo Linkbuilding? Nič si z toho nerobte. Pred časom som sem patrila aj ja. Následne som však kvôli zdravotným problémom prišla o prácu, preto som sa začala viac venovať internetu a možnostiam, ktoré mi môže ponúknuť. Áno, na webe je všetko. Ja som tu našla priestor, vďaka ktorému sa stále cítim dôležitá a užitočná. Pred rokom som si založila malý e-shop. Prečítala som si, čo to vlastne ten internet marketing je a začala sa pýtať ľudí, informovať sa u spoločností, ktoré by mi vedeli pomôcť a podobne. Proste som urobila všetko preto, aby moja webová stránka prerazila a dokázala zaujať. Podarilo sa! Dnes mi zarába oveľa viac ako som zarobila v stabilnej práci pred mojím ochorením. Pre tých, ktorí sú na tom podobne ako ja a chcú sa o týchto veciach dozvedieť viac, ponúkam niekoľko rád, ktoré im pomôžu odhaliť to veľké tajomstvo úspechu. 

Začiatok sa nedá preskočiť

Chápem, že každý by bol najradšej, keby preskočil strastiplný začiatok a stal sa úspešným takpovediac za noc. Takto to ale nefunguje. Najskôr si musíte ujasniť, kto budú Vaši zákazníci, a teda ľudia, ktorí sa stanú zdrojom Vašich príjmov. Urobte si o nich prehľad, štatistiku, pýtajte sa. Rovnako je potrebné zmapovať konkurenciu. Je Vaša webová stránka originálna? Bude záujem o produkt alebo službu, ktoré ponúkate? Ak Váš web nebude trefný a prehľadný, budete napredovať iba ťažko. Pokiaľ stránky tvoriť neviete, nechajte to na profesionála. Keď už je stránka spustená, dajte si overiť jej funkčnosť. Budete síce musieť vynaložiť určité finančné prostriedky, no ak sa chcete posunúť z miesta, občas treba zariskovať. Medzi nenáročnú, ale presne cielenú propagáciu patrí aj tzv. copywriting, a teda písanie obchodných textov, ktoré klientov oboznámia s tým, čo im ponúkate. Ide v podstate o atraktívnu reklamnú štylizáciu. SEO články sú písané tak, aby ich vyhľadávače (ako napríklad google) nielen registrovali, ale umiestnili v takej pozícií, vďaka ktorej sa stanú pre klienta ľahko dostupné.

Vystúpte z tieňa

Internet marketing slúži aj na to, aby ste sa vyhli tuctovosti a nezostávali v ústraní. Denne totiž vzniká množstvo stránok, ktoré sa snažia preraziť. Kto však ignoruje také „maličkosti“ ako je napríklad SEO, jeho stránka nikdy nezíska status „ÚSPEŠNÁ“. Čo sa vlastne za týmito tromi písmenkami ukrýva? Ide o tom, aby obsah na Vašej webovej stránke nebol iba tak bezcieľne zorganizovaný, ale získal istú harmóniu. Tú zaručuje úprava obsahu, správna voľba kľúčových slov a fráz, aby ich vyhľadávač bez problémov zachytil. Profesionálne nastavená SEO optimalizácia pre vyhľadávače teda garantuje, že Vaša stránka sa za krátky čas dostane na popredné miesta vo výsledkoch vyhľadávania. Vy tak môžete pokojne vystúpiť z tieňa, pretože sa začína Vaša „zlatá éra“.

Ako prilákať zákazníka expresnejšie

Keď máte vyriešené SEO a pri vytváraní obsahu na webe Vám nie je neznáma úloha správne zvolených kľúčových slov, ktoré ľudia vyhľadávajú najčastejšie, ste na najlepšej ceste zaujať. Nedá mi však, aby som Vás neupozornila na Linkbuilding, ktorý slúži na rýchlejšie prilákanie klientov. V praxi to funguje tak, že Vaša stránka získava spätné odkazy, ktoré sú pre jej rozvoj nevyhnutné. Nezáleží iba na tom, kto na ňu kliká, ale tiež, aké efektívne tieto kliky sú. Poznáme aj tzv. PPC reklamu, inak pay per click, čo predstavuje platené expresné odkazy. Pomocou efektívnej reklamy sa zviditeľnite skutočne veľmi rýchlo. Zväčša sa využíva technika preddefinovaných kľúčových slov a reklama na Váš web sa zobrazí vždy, keď užívateľ zadá do vyhľadávača kľúčové slovo, ktoré ste si predvolili.

V súčasnosti existuje množstvo agentúr, ktoré sú v tejto oblasti experti. Ak si teda neveríte, neváhajte ich kontaktovať. A toto je celé tajomstvo môjho úspechu. Proste stačí, aby ste nezaostávali a máličko vynikali. Ja Vám držím palce a verím, že máte na to, aby ste sebe, ale i ostatným dokázali, že ešte nie ste na odpis.

Foto: freedigitalphotos.net